Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu
Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kraków, stała praca Support with Slovak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Filologiczny / Słowiańskie i węgierska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefanini
kandydat


Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:19, 28 Sie 2014    Temat postu: Kraków, stała praca Support with Slovak

Stefanini offers consulting services, solution development and integration, Business Process Outsourcing, application and infrastructure outsourcing, and more. With support in 32 languages and the flexibility of a global company, Stefanini is focused on efficiency and meeting unique regional needs.

In Stefanini we believe in the strength of technology as a way for companies to revolutionize and the power of people to maximize its impact. That is why Stefanini delivers solutions and innovation around the world. After all, technology may be important, but you are the one changing the world.

For our location in Krakow, we are looking for:

Support with fluent Slovak + good English


The Helpdesk Technician will be the first point of contact for all IT service desk incidents and requests for our customer. The Technician will field customer calls, troubleshoot, document and resolve IT related issues based on solutions found in the knowledge base. The Technician must work in a timely and efficient manner while ensuring attendance, quality and customer service metrics are met.


Key responsibilities
 To provide client support to the employees of our client
 Accepting incoming calls/ mails/ tickets
 Conducting initial troubleshooting of workstation, applications and network issues


Requirements
 Windows and MS Office; Internet Explorer; company provides extensive training plan
 Strong motivation for development
 Enjoying working in a team
 Strong analytical, problem solving and organizational skills;
 Task oriented;
 Communication skills;
 Language skills: Fluent Slovak (min C1) and good English (min B2)


Our Offer
 Full time job, stability of employment
 Intensive training
 Competitive salary package according to candidate’s knowledge and competences
 Benefit package
 Private medical healthcare
 Referral bonus
 A friendly working atmosphere in a dynamic international and multi-cultural team

If you would like to apply for this job and you would like to work in Krakow/Poland, please send your CV in English to marta [dot] kozlowska [at] stefanini [dot] com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Filologiczny / Słowiańskie i węgierska Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin