Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu
Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Praca dla osób z biegłym niemieckim

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Filologiczny / Germańskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta_Kozlowska
kandydat


Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:37, 07 Sie 2014    Temat postu: Praca dla osób z biegłym niemieckim

IT Helpdesk Technician with German
The Helpdesk Technician will be the first point of contact for all IT service desk incidents and requests for our customer. The Technician will field customer calls, troubleshoot, document and resolve IT related issues based on solutions found in the knowledge base. The Technician must work in a timely and efficient manner while ensuring attendance, quality and customer service metrics are met.
Requirements
 Proficiency in German (C1) and English (B2)
 Knowledge of and/or experience supporting Windows and MS Office products;
 Excellent troubleshooting capability;
 Previous successful customer service experience is considered an advantage;
 Sound judgment and decision making skills;
 Strong analytical, technical, problem solving and organizational skills;
 Process and procedure oriented;
 Strong written and oral communication skills;
 Team player, self-motivated, organized, detail oriented and able to handle changing priorities;
 Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner

Key responsibilities
 Answer incoming calls and log all customer questions and issues accurately and efficiently into ticketing system;
 Troubleshoot hardware, software and network related issues;
 Provide restorative or maintenance actions to resolve end-user issues;
 Assist with defining and documenting knowledge base articles;
 Assist with special project work as needed;
 Escalate problems to the next level of support when necessary;
 Consistently meet or exceed requirement performance criteria

We offer:
 Intensive training;
 Working in an international and multi-cultural environment;
 Private medical healthcare;
 Referral bonus;
 Benefit package.

If you are intrested, please send me your CV
marta [dot] kozlowska [at] stefanini [dot] com


Ostatnio zmieniony przez Marta_Kozlowska dnia Czw 14:39, 07 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Filologiczny / Germańskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin